Přidat k oblíbeným Nastavit homepage Mapa

V nákupním košíku máte:

položek

v celkové ceně s DPH:

0
Nabídka produktů
Mohlo by vás zajímat
Záruční a reklamační podmínky

 

 

 

Záruční podmínky

 

Poskytujeme záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Záruka se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

 

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

 

·  neodborným použitím zařízení

·  mechanickým poškozením nebo opotřebením

·  živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

·  jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.).

 

U zboží charakteru software se záruka vztahuje výhradně na fyzickou nečitelnost médií příp. fyzické vady doprovodné dokumentace. Okamžikem odstranění ochranných prostředků (adjustační folie, pečeti aj.) se kupující stává oprávněným licenčním uživatelem produktu a zboží již nelze vrátit prodávajícímu.

 

 

Délka záruky

 

Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy na faktuře u jejich názvů. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.

 

 

Místo uplatnění reklamace

 

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce uvedené na záručním listě výrobce příslušeného výrobku. Pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze záruční list vystavený naší firmou, je místem uplatnění reklamace sídlo naší firmy Vladimír Vácha - ABAKA, Úslavská 61, 326 00  Plzeň, tel. pro reklamace: 377445589, 737758215. Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

 

 

 

 

Způsob uplatnění reklamace

 

Při reklamaci zboží, které nemá záruční list výrobce a bude zasláno do naší firmy je vždy nutno předložit:

 

·  doklad o nákup zboží (faktura)

·  záruční list (s výrobním číslem výrobku, pokud byl vystaven)

·  popis závady nebo důvod zaslání zboží

 

Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.), nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

 

 

Doručení reklamovaného zboží

 

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" . Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno (poštou nebo spediční firmou PPL).

 

 

Neoprávněná reklamace

 

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.

 

 

Nejprodávanější
Platební metody

WWW.AZBATERIE.CZ Kontakt: Vladimír Vácha - ABAKA, Úslavská 61 Plzeň, e-mail: obchod@abaka.cz, tel.: 377445589, 737758215
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.